I´ll give my all for you

dagarna rullar på som vanligt och allt är bara toppen! har blivit kvällsdopp i förrgår och även en kanoooon dag på grönan (bilder kommer) och igår en lugn dag och lite snack med min vän toto! :) sen så klart en massa desperate som vanligt! ;)  idag så vakna jag och micael jätte sent iofs är det ganska vanligt eftersom vi vänt dygnet helt galet. men vi har ägnat hela dagen åt hans katastrof till rum. saker överallt där verkligen. men nu är vi klara och det vart även en om möblering( vart skit bra) . så nu är vi slitna och ska försöka att lägga oss tidigt för imorn har micael match och han måste orka med den! jag själv ska vara hund vakt på landet hos min mamma:)  så massa mys med voffsen :*   måste bara tillägga att vädret suger just nu, det regnar och åskar och blixtar, inte riktigt min grejj det, men jag kan ju inte göra nått åt saken direkt jag är ju inte gud bara gudinnan ;) haha. så nu hoppas jag på att soliga dagarna kommer tillbaka för efter imorn har micael sitt uppehåll och då ska vi dra iväg till stugan i dalarna och även vara mkt i bresse beach för jag ska bli neeeeger. wiiiiiiiiiiiiiie. haha aja nu blir det sängen med älskling! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0