måndag

Idag har skolan var heelt lugn. mest kollat film osv. busat lite med angie, änkie och bossi! hahah sjukhumor!  sen nu ska jag äntligen göra nått åt mitt hår, när mami kommer hem ska hon avfärga det sen ska jag färga en ny färg! sen så blir det även att träna idag! måste bort med fett. vet ej hur jag ska hinna allt innan micke kommer, men det löser sig nog;) 
sen så kom jag även på att det inte alls är långt kvar innan jag drar till thailand:D såå jävla skönt att bara komma bort och bara ta det lugnt och bli neger på köpet! haha så sköönt. har jävligt lätt för att bli brun så kommer nog bli det under veckorna! yesyes. nej dax att sätta fart med allt nu. Pusshej




íaliciouss sån underbar tjej ♥

Kommentarer
Postat av: íaliciouss ;)

Du är sååå söt älskling!! <33

2009-01-13 @ 07:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0