gaaalet!

Chris igår var heeeelt galet bra, var klart den bästa jag gått på!!! jumjum vad snygg han eee!  det var hur mycke folk som hellst. har aldrig sett hovet så fullt:P  han sjöng alla mina favoriter förutom superhuman:(  jag och anjana doooog!!!!   vi har nött sönder en video på youtube på han ( http://www.youtube.com/watch?v=xfuq3z5mS0Q )  <--  den.  och vi har kollat på den sen förra våren och bara dött mer och mer!  och vad gör han då, jo han kör take you down och gör samma dans på en plattform och vi dooooog! 2ggr om.  men iaf det var det  b e s t a  på länge! jag åkte hem eftersom jag var sjuk osv. dom andra gick på efterfesten. är lite små sur att jag inte följde med. menmen, svårt nu!  toto hämta mig på tågstationen eftersom han är hemma i stan nu! :)  sen träffa vi micke sen åkte vi hem till mig och hade damp. sen vid halv 5 somna jag. idag är det middag som gäller. jumjum. vet ej hur det ska gå bara, min mage är ju cp:(  men hoppas på det besta!  sen så är jag sugen på att dricka lite vin och sånt får se om det kanske blir så med:)  nu ska jag duscha!  Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0