back again.

Idag var det skola igen då. blää. jobbigt med lektioner, men grymt kul att träffa alla igen! har haft jävligt kul med annika, anjana, ida och eiln idag. HAHAHA.. men det ska vi ej prata om ;)   men iaf sen träffa jag mormor en snabbis som hälsade på. love u.  sen bar det av till vita och äta lite thai, det är klart det  b ä s t a.   sen vare att traska och hämta smink hos micke's pappa som var väldigt efterlängtat imorse!  sen åkte jag hem till mami som skulle käka kebab, så vi satt oss framför tv:n och kolla på Apocalypto, jätte bra film. jag har dock sett den ett antal ggr men inte mami. sen nu sitter man här och ska röjja lite för att sova. börjar tidigt imorn... usch!   

Har en sådan äcklig magkänsla har väldigt ont faktiskt:S  vet ej varför om jag ska vara helt ärlig. lite halv snurrig. hatar när jag känner av sånt där. men allt återstår väl att se varför jag känner så. lite panikångest över skolan kanske? vem vet...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0