grattis alexandra!

japp, ligger i min säng, för lilla jag glömde självklart bort att ställa klockan. så när jag vakna så ligger mamma i sängen och är sjuk så jag har ingen skjuts! kul. men jag ska ta bussen som går 5 över 10 men iaf. vill inte missa så många lektioner nu såhär innan jag åker. :P  men iaf saknar saknar saknar bebisen! hur ska detta gå?jag som dessutom är väldigt fjollig, så detta kommer bli as jobbigt. nedräkning har börjat.  det är 4dagar kvar till thailand och 20dagar kvar tills jag får träffa bebisen. och det är 70dagar kvar till studenten! wiihoooo. men nej nu ska jag slänga in mig i duschen. så man inte missar bussen oxå det orkar jag verkligen inte med. haha.. Puss!   saknarsaknarsaknar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0