Fredag.

Idag har jag haft min sista skoldag på 3veckor, skööönt! hade dessutom bara 2 lektioner. sen efter skolan gick jag och anjana upp på stan för att träffa bella. vi tog en fika där vi satt i 2timmar och myste. sen gick vi och köpte energidryck för ikväll ska vi sitta hos anjana och dricka lita eftersom jag ska ner till thailand bara 2 dagar kvar :O  men det är härligt!

Saknar min bebis jätte mycket. men snart så ses vi! :)  hihi  tänker på dig. ♥


  

   

Hitta massa gamla bilder, saknar dom där gaaalna tiderna fan :/

Kommentarer
Postat av: Linda

I miss you

2009-02-07 @ 10:06:00
URL: http://bortskamndsnorunge.blogg.se/
Postat av: alex

saknar dig med Linda!! skulle va kul och ses nån dag en fika kanske? :)

2009-02-07 @ 22:20:23
Postat av: Malou

Haha, snygga bilder på mig hörru ;)

2009-02-18 @ 19:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0