Allt på topp

den här helgen har varit gaaalet kul! i fredags var det studentfest, vi var några tjejer i klassen hemma hos jasmine. hade det hur kul som hellst! vi satt och drack snacka en massa skit och var skit snygga;) vi var utklädda till pirater, det var ju det temat! vi tog sista bussen ner på stan där vi även hällde i oss det sista. sen tvinga jag även ut min morbror för att ta en cigg. sen väl inne på joar var det packat, stora dansgolvet hade ju inte öppnats. vi beställde in shot kannor och hade skit kul. träffa även rudolf ooch erik så vi stodoch dansa med dom och skratta! det gjorde vi hela kvällen. när vi beställde in sista shot kannan fanns det ngen stans att sitta så vi gick ut och satt oss och röjjde galet hahah.  sen så vi 2 drog jag och micke hem till han för han kom  även dit:)  jag hade sjukt ont i ryggen så det vart tidigt för mig.  Tack girl's för kvällen! ♥




På lördagen låg jag i sängen heeela dagen typ. hade ont i ryggen osv.  men vi 7 tiden kom toto och hämta oss vi skulle käka och så, men vi drog och kolla på en match i i-huset först. var inte alltför kul jag såg ut som gud vet vad. sen hem till papi och hämta mina saker. sen drog jag och micke och käka. sen hem till annika där jag slängde ner mig i hennes säng hade så ont så jag nästa grät. men mami kom och hämta så jag fick åka hem och lägga mig i min säng.


sen idag så har jag bara vart hemma, vart skönt att bara tagit det lugnt. Jossan kom förbi ett tag så tog vi några cigg drack lite kaffe och snacka skit. mysigt saknat dig tjejen. :)  sen nu ska jag snart städa mitt rum så man kan ha besök ;)  är ganska stökigt här inne måste jag säga... hahah..  sen så prata jag med min göte brud ett bra tag innan. måste ju bara säga lycka till, hon vet vad jag menar ;)  nej nu ska jag städa, duscha osv.  Pussheej ♥



mina älsklingar som har snott min säng ;D haha




du är bäst! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0