what doesn't kill you makes you stronger

Idag har det varit shopping på högnivå! naajs. hittade lite olika saker, nyårs outfiten är klar iaf :)  var även förbi hos natta ett tag! :) hihi. sen gick jag till rolle's där micael och stoffe var. boooring när dom spelar!! hö-hö.  sen kom iaf pierre så då drog vi till wendy's var så jävla sugen på chai-latte! sen hemåt och börja fixa lite grejs. ikväll har jag läst min nya bok jag fick i julklapp, elsas mode. sjuuukt-bra!!! dricker även lite vin till hihi. väntar på att micael och pierre ska spela poker klart så jag och pierre kan gå ut och röka! nej nu ska jag läsa vidare kan inte slita mig mer "fniss". PUSS



Kommentarer
Postat av: emma

tack! :D

2010-01-02 @ 02:41:01
URL: http://lernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0