jag är din värsta mardröm, du vet det bara inte än!

helgen var dunder!!! katt vakt med mys, film och massa gott!! lördag var det jobb, sen till maggan och fix inför ladies night. det var huuuur kul som helst garva ihjäl mig! :'D  massa strippor hit och dit, folk man kände och drev med askul! var hemma halv 4 då jag somna på 0.3 sek. sen på söndagen vart det mer jobb, var min jobb helg och det kändes bra! sen tog jag det lugnt kolla E som är bäst! sen igår måndag vart det julshopping med jossan mycket trevligt alltså! :)  idag är det då äntligen december, jag älskar julen det är så fint överallt och det är verkligen stämning, så idag har jag bestämt mig för att julbaka :D  så nu ska jag hoppa upp ur sängen och ta harry på en prommis sen blir det baktime :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0