; I’m terrified but I’m not leaving

Idag vakna jag 3!? :O brukar aldrig sova såå länge... galet alltså!! vart iaf film igår med emil och madde, trevlans ;D  kolla till 2 typ kanske därför man sov länge...  iaf när jag vakna chilla jag lite vid datan sen gick jag och mike ut på prommis i en timma, det var jätte skönt! :) sen åkte jag hem för att fixa med julklappar och har nyss även kollat mammas pojkar, klart det bästa!!! och nu kollar jag paradise lika bra de ;) älskar torsdagar! ♥  imorgon blir det eventuellt jobb om det behövs annars bara ta det lugnt, kanske sola sen på kvällen ska vi alla till mattias, dricka lite vin och sjunga singstar, kommer bli najs! ;) höhö. nu ska jag kiiilis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0