GOD JUL!

Weeehooo idag är dagen! ;) hahah vaknade nyss och öppnade lite paket ur strumpan lite fina småsaker :) hihi.

Igår iaf vart det jobb. jobbade till 3 sen drog jag och köpte sista julklappen, ååh helvete vad med folk usch! tyckte synd om folk som hade massa klappar kvar att köpa.. sen vid 4 hämta pappa mig så vi åkte hem och fixade med julmat och klädde gran osv. :)  sen på kvällen åkte jag hem till mami där även morbror var så vi sjöng lips och åt skinka myyskväll!! sen vid 12 typ la jag mig i sängen och kolla film en mys-kväll.

och nu är jag fett stressad vad fan ska man ha på sig? och sen  vad ska jag ha imorn? usch jag hatar att välja kläder.. har två dubbelgarderober och rota igenom ser ej framemot de :P men nu måste jag lägga på et kol ;)
GOD JUL PÅ ER ALLA! PUSS ALEXANDRA

Mami och jag jul 2007! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0