you're the love of my life

blää, imorse var vi tvugna att gå upp 7, eller aa jag gick upp då iaf älskling drog på sig så länge som möjligt ;) men iaf vid kvart i 8 åkte vi till älskling, då la vi oss i sängen och myste lite sen gick jag ner och gjorde frukost på sängen till han! :) sen nu vid 11 cykla han och madde till yvonne och göran. jag skulle följt med men min cykel nyckel är borta :(  så om målnen spricker upp går jag och lägger mig på micael's baksida :) steeek.  ikväll ska jag och molle laga underbart god mat, 3 rätters till våra pojkar osv. benjamin fyllde 22 i måndags  G R A T T I S  så nu ska han bli lite firad :) så jag ska möta upp molle när hon slutat sen blire att ställa sig i köket!  men det är trevligt köket är ju min grej man är ju grym på matlagning ;) haha man är ju HR nörd... nej nu ser det ut som att det börjar spricka upp så dags för mera solning! :) PUSS



Always and forever'
 ♥                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0