meant to be

idag så gick jag och älskling upp halv 9 för han skulle till tandläkaren osv. men när vi väl kom dit så var hans tid inställd, kuuul. så vi bestämde oss för att först gå hem duscha lite sen dra ner på stan för att fixa lite ärenden. vi käkade lite lunch på wendys tacotallrik muums. sen så träffa vi, jasmine, ida, madde och emelie så då fastna vi där.  sen när molle sluta vart det att prata med joar peter hur länge som helst, det roliga var att han sa hejdå 3ggr haha:P  sen en tur på stan med madde och emelie sen vart det att träffa toto. vi träffades på västerledsskolan som vanligt, och snacka lite skit! :)  och nu som vanligt vart det att micael drog till olles och jag är bara nörd:P hahah, ska kolla vad min vän jossan gör!  så ciao bella




en toto (:


mäster fotografen alexandra


Kommentarer
Postat av: 2two

Sällan du ska ta fula bilder på dina vänner för att du ska se bättre ut ! ARGHHHH!

2009-08-14 @ 20:42:30
URL: http://kassim.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah jag vet jag försökte ta en ful bild nu, men lyckades ej, svårt med fula på dig :/

2009-08-14 @ 21:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0