jag älskar att höra dig säga; föralltid

igår så vart det en impuls kväll. jag drog till malou's jobb cafét i paus medans emil och micael spela nere på o'learys. hjälpte molle med stängningen osv. sen när vi vart klara så bara kände vi för att ta ett glas vin på olles så självklart gjorde vi det!:) 2 glas senare så var även micael, emil och madde där. hur trevligt som helst. :)  sen kom även benjamin, gornic och sandra och sen var vi igång mer vin och massa öl vart det och hur kul som helst ;D  fast jag och micael cykla hem redan strax efter 12, micael har match idag så han var tvungen att sova ganska tidigt. men det gjorde inget vi börja dricka vid 7 satt ;) hehe.  idag så ska jag och micael vara barnvakt till mina systrar, så vi ska mysa och kolla film. jag och systrarna ska även se älskling's match inte skulle jag missa nån sådan heller;D hehe, nej nu ska jag kila till älskling! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0