I like big butt's (8)

gården var mycket trevlig! började med att jag hade skola sluta 4 bara för den där jävla sega hålan mitt i! :P  men iaf jag och amanda gick på stan så osv. :)  sen skjutsa hon hem mig då jag packa lite saker och sedan hämta johanna mig så då vare bara åka dit och bara börja sminka sig osv.  sedan kom adam och vi började dricka lite lätt, sen kom natta då vart det guitarr hero som jag är bäst på (a) hahahah, meduim liksom fett krångligt!  sen kom även hugo och sedan linda. vi spelade shott spel och sjöng singstar massa kul. sedan vart det terassen där jag träffa många som jag inte sett på länge så det var mycket trevligt! :)  drog när joar stängde sen hämta cigg sen mat och hopp i säng!  sov som en gud i natt men det gick bra att gå upp imorse ändå. hade bara en lektion idag mycket skönt. så när jag sluta så gick jag och träffa MM :) mysigt. sen kom jag hem vid 6 och nu är jag bara menlös och sitter vid datan! haha, ska senare till humelsta och sen kolla OTH! :D  nej nu måste jag fortsätta städa, det var en spindel i mitt rum!! :O   LIVRÄDD!!  så nu ska jag döda den! weeeey. PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0