"

idag har jag bara haft en lektion i skolan, mycket skönt! så efter skolan så mötte jag upp micael och vi cykla hem och beställde mat. jätte mysigt! sen så har jag haft så jävla ont i ryggen så jag vet inte vad, så jag la mig ner och vilade i nån timma sådär:P haha, snart ska jag kila iväg och träffa nathalie, mycket trevlig brud det där ;D  sen så gillar vi båda väskusten och det är alltid kul med något gemensamt :)  hahahaha, kuljul.  vi ska kolla matchen ikväll även johanna kommer sen så det blir en mycket lugn måndag eller aaa vi är väl inte så lugna menmen;) haha, imorn iaf är jag ledig sköönt. så då hade jag tänkt träffa molle men det vet hon inte om än;) haha hon har äntligen kommit hem från rhodos:D:D  missmiss! nej nu ska jag kiila CIAO BELLA  höhö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0