du är bäst

hade en kanon kväll igår, bara en massa bus med tjejorna träffade även öhrvall som var här från sthlm som nu vill producera min musik, skulle bli as kul :D  får väl se hur det blir med saken sen, men att sjunga är det bästa jag vet! I love music ♥  men iaf synd så vart det knappt nå bilder igår, min camera dog osv, men jag tror jag har 2bilder iaf;) hahaha.  men tack tjejer för en trevlig kväll :)  me love u!  sen var hemma runt 4 inatt tror jag? vart lite mycke alkohol för min del, så inatt/idag har hinken vart min vän :)  spytt typ 8 ggr så är helt slut körd, så det blir nog en lugn kväll idag, och jag som skulle till linnéa som har sin 20års fest idag :(  men men, nu blir det sängen igen, det var jobbigt att gå upp ;)  PUSS



Jag älskar dig Micael Tuhkanen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0