dagen's saknad

satt just och kolla igenom alla student bilder, gud vad jag saknar den dagen! alla var på topp och allt vara bara heelt sjukt galet. skulle kunna stå där på vagnen igen och bara skrika av lycka för det var precis vad jag gjorde den dagen. har börjat skolan nu igen, men jag märker att man saknar ändå sin gamla skola, med dom lärarna och klasskamraterna. hur kul kunde vi inte bara ha ibland? lektionerna var alltid helt knas, folk somna (jag för det mesta) vi hade sjuka stunder med lärarna vi skratta ihjäl oss men vi hade också våra tjafs men det har ju alla. så jag kommer nog vara lite nörd och hälsa på min gamla skola (a)  här är då några bilder från den stora dagen som är nya som kommer från annikas kamera! :)


alexandra (rosa) anjana (vita) madde (svarta)



rudolf, jag och bosse. det vilsna gänget ;) haha


en efterbliven alexandra och en anjana


annikas och min skylt, kan inte säga det bättre!


en stycken alexandra


mina äldsta vänner som jag än idag umgås med, vi kommer alltid hålla ihop I LOVE U TO <3
Jussan, alx, änkie


alexandra med världens bästa pojkvän
always and forever

Kommentarer
Postat av: Jossan :)

Åh, älska bilden på oss :)

2009-08-21 @ 13:30:32
URL: http://joseefiin.devote.se
Postat av: Anonym

jaa verkligen! :D

2009-08-22 @ 20:56:41
Postat av: Ida

bästa dagen! <3

2009-08-27 @ 18:51:18
URL: http://eleonoreida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0