You've changed my whole life

Igår hade jag fix dag, jag fixa inte allt som jag skulle men lite iaf:P vid 3 tiden skulle jag och micke ner till skolan han hade lektion osv. då är det en jävel som ringer mig och är hyper glad, men jag fattar noll, det var iaf annika som sedan när jag träffar henne berättar att hon fått körkort:D GRATTIS IGEN DIN JÄVEL!  så igår var vi överallt och ingen stans, träffa jossan och sara ett tag, se även carro, molle, anjana. så vi var på donken och moffla igår ;D men iaf inatt sov jag som en fitta :(  det var jätte varmt osv. och idag så åkte älskling till östersund och kommer hem lördag natt, och det är helt sjukt det är andra gången sen jag var i thaland som vi ska sova utan varann:( hehe. så snart så tänkte jag hoppa in i duschen, kanske träffa bashir en snabbis sedan så ska jag vara med angie heeela dagen! yesyes! så nu ska jag kiila, hade! PUSS




Kommentarer
Postat av: Änkiie

Haha tack din jävel! :)

2009-04-24 @ 23:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0