you're obsession

jaha, då var lovet slut osv. första dagen idag på praktiken efter lovet, kändes tungt att gå upp imorse. bläää. men iaf lovet var skönt, bara slappat och haft det mys, vart ingen utgång för mig på påsk festen, men det gjorde inget vart ganska mycke helgen innan. haha, men iaf jag och älskling satt ändå och drack i fredags och hade det trevligt tsm med hans familj! sen så måste jag klart skriva ner att min älskling gjorde sitt första mål med a-laget i måndags! ;) han är så duktig min älskling! tre dagars i tidningen och grejjer;) hahah, vet allt hur han kommer le när han läser detta! hahahahha. men iaf nu ska jag mysa med honom och kolla fotboll! PUSS


I will be there right beside you every step you take





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0