until the end of time

nyss kommit hem från praktiken efter en lååång dag där. har gått bra idag vi har inte haft allt för mkt och det känns skönt såhär innan helgen. Idag börjar verkligen mitt nya liv på riktigt, min så kallade student diet, hahaha! jag har bara käkat frukt, sallad och fisk den här veckan och det är faktiskt torsdag och jag klarar det än ;) haha, jag har även börjat hoppa över stadsbussen i bålsta så nu går jag ut till aronsborg ist, tar ca.25 min lagom skönt! ikväll ska jag fixa om ett par skor, lite svårt att förklara men jag ska iaf ta av klacken på dom, den är inte så hög men dom ser typ ditsatta ut?! :S så jag tror dom blir snyggare utan klacken. sen så ska jag även träna, ska bli skönt att känna att man verkligen gör nåt vettigt på riktigt:P sen blire att packa ihop och åka in till älskling, måste packa ganska mkt vi ska på middag hos pappa imorn! :)  sen så måste jag bara säga att jag prata med min anjana idag och måste bara säga att jag saknar henne verkligen!! guuuud!! men jag ska träffa henne på lördag när hon ska ner på stan osv med jasmine så då får jag även träffa henne:D:D  nej nu måste jag sätta igång med allt så jag hinner! PUSS



Kendra Wilkinson, världens sköönaste brud lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0