love it.

första lov dagen idag och det känns underbart! idag har jag och älskling vart på en promenad i värmen, eller jag tyckte iaf att det var jätte varmt:P vi gick till stan tog en glass osv. sen så har vi mest slappat och nu sitter jag hemma och har precis städat och vart jätte duktig:D  har även pratat med molle mus idag, hon har hittat skit bra diet pappet som en person som håller på med diet och träning osv. skrivit till henne, så nu ska hon göra en kopia till mig så nu jävlar ska jag gå ner i vikt till min student:D wiie, vi ska även ta några promenader i veckan tsm, alltid mys med det! me love!  men iaf var in på joar's hemsida och omg vilka bilder dom tagit på mig :O haha, fyfaan men man bjuder väl på dom ;) haha, nej nu ska jag blossa sen fortsätta! Micael Tuhkanen, jag älskar dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0