I hate you

Lördagen vart inte alls som jag hade tänkt mig, jag hade tänkt att bara ta det lugnt, men det vart långt ifrån de! jag kom in till stan vi 6 då jag hämta nyckel av annika sen traska jag vidare till morfar för att hämta vin. när jag väl var uppe hos annika så var jag hur sugen som helst på det där vinet, men självklart så har hennes vinöppnare gått sönder :( men iaf så gick jag och tog en cigg med madde och vi prata lite om vad som skulle häna på kvällen osv. sen så kom vi på ideén att vi kan ju gå ut ikväll, klockan var då halv 8... så vi bestämde oss för det så jag traska vidare för att träffa toto, vi tog en promenad som vart ganska snabb hahaha, vi kom inte längre en till kirre:P  sen vidare upp till annika som då kommit hem från jobbet. sen mötte jag även upp madde sen så var det party som gällde.. men nu vart det ju så att när jag väl fick upp vinet och skulle smaka det så var det självklart över jäst så det gick ej att dricka jag kuta ut till balkongen och nästan spydde fyyyfan!! så jag fick fixa sprit ist som inte var allt för dumt med tanke på att jag älskar de ;)  sen som bar vi ner på joar där det bara gick utför, massa dans och alkohol love it! så tack tjejer för en kanon lördag! men jag mår som jag mår idag men det är väl så det ska va ;D hahah... nej nu ska jag vila lite skallen sprängs snart, sen kommer min älskling snart hem:D hihi, I love u honey <3




Kommentarer
Postat av: Madde

Tack själv, måste vi göra om ;D

2009-04-06 @ 00:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0