- I love you

Jaha då var helgen nästan slut igen då :( blää, jag tycker veckorna går för sakta och helgerna för fort och det gillar jag inte! usch. men iaf i fredags så var jag och älskling hos pappa på middag! vi hade det jätte trvligt och åt god mat och spela buzz som alltid ;D  sen vi 12 cykla vi hem ungerfär. på lördagen gick jag upp ganska tidigt, sådär vi en halv 11 ;) haha, jag skulle på stan och köpa ett par nya pumps och hade fått för mig att affärerna stänger 2 så jag gick upp i bra tid då med tanke på att dom stänger 3. vid halv 2 var jag och älskling på stan och köpte mina silver skor, mkt nöjd! :D men vet ej om jag ska ha dom på studenten beställde nämligen ett par ljus rosa pumps idag! (A) haha, JAG ÄLSKAR SKOR!! haha, kommer blir mycke skor den här ,ånaden med tanke på att jag beställt från hm oxå som ska komma i slutet av april, hehe.  men sen iaf gick vi ett varv på marknaden och även ner på tivolit jag ville ha sockervadd och sen se om vi hitta min bror, men det vart inget utav de:P  så ist vart jag bjuden på lunch av min älskling! :)  sen så träffa vi anjana toto osv :)    sen så vid kl. 6 hände det, JAG HÄMTA MIN STUDENT MÖSSA :D wiiiiiiiiiie, den var skit nsygg, men vad hände med att jag hade en guld krona där bak?! haha aja, skitsamma! så på kvällen lagade jag mat till mamma, charlotte micke och mig, sen vart det att prova kläder! :) nu är det inte alls långt kvar till min efterlängtade student!!  så nu idag sov jag till 12, ska snart duscha sen så har jag fått för mig att jag ska gå in till stan för träningen skull, cp men iaf mkt bra! haha, sen ska jag se om jag kan möta upp fröken tuhkanen och kolla på micke's serie premiär! nej nu ska jag ducsha osv. tjiiiiiiing!




Kommentarer
Postat av: ems.

'hej jag e beroende av rosa' ;D haha! :)

2009-04-20 @ 13:02:19
URL: http://lernberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha självklart ;D

2009-04-20 @ 19:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0