tisdag!

Idag har jag haft körlektion som gick skitbra! klara av 2 moment till, inte långt kvar nu känns det som ;D efter det gick jag och sola och fick lite värme, så kallt ute :O sedan efter det träffa jag molle och även annika :) Molle skulle hem och fixa lite medans jag och annika drog till vita och åt lite lunch, där vi vaart länge!! gud. Sen som kom mami och då tog vi en tur på stan köpte lite saker som vanligt. (a)  Sen bar det av till annikas papi sedan hem och färga mitt hår. det vart KATASTROF!! ooohmyygooood. Men vi får väl se vad folket säger imorn. annars om alla tycker att det är nasty så blir det helt svart heela skiten. men iaf sen vart det donken med annika där vi lalla runt. alltid mys med dig hjärtat! :)  sen nu sutter man här och är trött och sliten och pratar med evelina, så kul att prata med henne, var såå länge sen vi sågs nu alltså! :(  miss u!!  nej man kanske skulle ta sig och gå och sova så man pallar med dagen imorn, för den kommer va skiit dryg!! Pusshej! ♥







Kommentarer
Postat av: anjana

jävla bitch!!! varför ahr du kagt ut bild på alla mina killar?? vänta bara tills imorrn,, om du nu vågar komma!!! haha love

2008-09-30 @ 23:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0