Onsdag!

Idag har man då haft en menlös dag i skolan. Imorse så skjutsa Jasmine mig till skolan, vi kriga för att komma i tid. Vi kom till skolan 35 skitbra! Sen när klockan var halv så hade inte våran lärare kommit, vi tänkte vi väntar till 9 då har vi iaf väntat en stund:P Sen när klockan var 5 över och vi skulle gå, då kommer våran lärare:O Jag och Ida kuuta så han inte skulle se oss, heela klassen sprang, HAHA. Efter vi kutat gick vi till caféterian och satt oss och käka frulle, fett gott:D där var vi då till klockan halv 1:O skiit drygt!!! Sen hade vi svenska/samhäll vi kolla bara film, sen sluta vi 2. Skön dag :)
Nu sitter jag här och ska snart äta lite, sen vidare till Änkiie vi ska ha mys kväll, med lite sällskap ;) höhö
Igår färga jag även håret, vart kaanonisch ;D så nu är jag brun/blond ;)


Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0