Galeet...

Den här veckan har det hänt mycke i mitt liv, och det har bara gått 2 dar:O
Igår så var det en skön dag i skolan, sedan bar jag hemåt med sara för hon
skulle hjälpa mig att packa. Sedan på kvällen så kom pappa och hämta mig
så nu har jag flyttat till han. Det är många blandade känslor kan man säga,
men jag hoppas absolut på det bästa!

Sen idag har vi vart lediga, så jag och jasmine träffades imorse klockan halv 11
för att dra ner på stan och sola och äta lite gått :) Fast det vart lite sho:pping oxå (A)
Sen så har vi även haft lite reggar runda med hennes bil, HAHAHAHA, det var
craaaazy :P Men sånna är vi ;)

Sen nu ikväll så ska jag ut och springa, mitt nya liv ska börjas idag:P hehe
Jag ska även kanske träffa bobbo :D höhö.... Sen alldelles nyss så upptäckte jag att
massa filmer har försvunnit från min data :O JAG BLIR GALEN!!!!! men men...
ajaa, nu ska jag plugga vidare:P hehe
Ciao ciao   ;D




you are my sunshine♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0