en tråååk tisdag!

Alltså jag lackar, när folk kommer och snackar om saker dom inte vet går jag loss!! alltså jag är inte dum, jag vet att jag inte kan ta nån annans plats, men vafaan snälla skärp dig nu, är du barn... bara för jag är blond är jag inte dumihuvet, snälla!!! JAg vet mkt väl vad som händer just nu, jag vet allt även fast ingen tror det. sorry bruden, men det finns mkt du inte vet, så öppna inte din käft!!!



Okej, nu ska jag sluta dampa;D Snart ska ja dra ner på stan och köpa hårfärg, känner för att fixa till frillen lite, sen ska jag även träna, man vill ju inte va fet, höhö. Ska bara få tag på annika först, hon vill ej svara :O hehehe... Sen så få vi se vad kvällen bjuder på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0