värt..

Sitter i datasalen nu och ska plugga.. fett tråkigt. sitter helt själv oxå för jag pallar inte. idag tog vi skolfoto, man ser ju ut som jag vet inte vad som vanligt, men så äre vad ska man göra.. har haft en cp dag och mitt humör har vart fuckat. vet ej varför men man har ju sina aningar om varför!? men men...  får ta tag i det sen. snart när jag pallar ska jag upp till pappa och tigga lite cash, glömde mitt leg så kan ej föra över mina till mitt kort. så då får jag tigga lite. sen så drar jag till annika där jag bara ska chilla tills hon kommer hem runt 8. sen kommer även anjana och malou, ska bli trevligt att bara ta det lugnt med girlsen. :)    hoppas bara på att mitt fuckade humör blir bättre... aja nu måste jag göra klart skiten som jag håller på med, hatar jävla samhäll. men pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0