hooome :)

Har haft en galen helg i göteborg. älska människorna där, dom var hur gulliga som hellst.  det börja med att vi kom fram till götet på torsdag kväll, då åkte vi hem till frida och myste. sen så på fredag dag åkte vi in till stan där vi gick till hennes skola och träffa lite folk. ooh hennes killkompis! :O shiiit...  sen så träffa vi lisa och micka, vi åt lunch tsm :)  sen drog vi på en liten shopping tur. jag som vanligt köpte skor, 2par :)  sen efter turen drog vi hem till frida för att fixa sig lite för kvällen. vi hade skit bråttom vi skulle till chez klockan 8, bord beställt då. efter mycke stress så kom vi iaf in till stan. vi gick till chez där vi skulle förfesta med mat och dryck. alkolist som jag e beställer fram drinkar innan maten kommer ut, 2 innan maten 1 drink till maten? hahah normalt. mina drinkar var klart orgasm älskar orgasm!!!  efter jag ätit upp den underbara maten blir det en till drink lite shots och sen vin! höhö..   sen kom massa folk dit och det vart party!  det var grymt kul. vid kvart över 11 drar vi vidare till trädgårn.  det var fett kul där, jag dansa som jag vet inte vad, var på besta humöret :D var även uppe på bardisken. craaaazy. vid 4 drog vi oss hemmåt, så vid 5 tiden var vi hemma i lilla rävlanda! där la jag mig i sänge och decka på en sek. yess..   Lördagen vakna vi halv 3, trötta och slitna. ont i fötter och i huvudena.  vi går och äter lite frulle skrattar lite åt gårdagen. hahah tryckare till house? HAHA   sen lägger vi oss i sängen och busar lite. heelt sjuka vi e. sen efter några timmar bestämmer vi oss för att lite pizza sitter jue aldrig fel, så vi går och köper pizza. jag svääär godaste pizzan på länge!  Sen så sätter vi oss och spelar lite kort och dricker lite vi tjejer. mys!  sedan efter ett tag spel, jag kom tvåa ;)  bestämmer vi oss för lite singstar. ÄLSKA ATT SJUNGA! sen nåra slitna stämband senare bestämmer vi oss för att gå ner till lägenheten och kolla klart kniven i hjärtat som jag nu efter några års tid börjat tröttna på. skjuter den som vill se den med mig. där vi ligger och snyftar som man gör till denna serie, sen lite damp sen sömn. vaknar på söndag morgon utav att jag är så pissnödig att det värker i min rygg:O går och pissar deckar igen. sen när jag vaknar igen halv 1 så hoppar jag in i duschen. sen frulle sen åkte jag och anjana back till enköping. :)  väl hemma i enköping avlider jag och anjana vid en varsin data. borta bra, men hemma bäst!  Tack för en underbar helg i götet, eller ska vi säga skåne ;)   HAHAHAHAHAH     ♥

     


     




På måndagen när jag hade vaknat så fixa jag i ordning mig för att sedan traska ner på stan och möta molle, vi skulle äta lunch. men det vart lite problem så fick gå en runda på stan, sen tog jag bussen och mötte upp henne, så det vart en middag tsm :)  vi satt ett tag på bullen och prata om helgen händelser, jätte trevligt!  sedan efter en kaffe oxå drog vi oss uppåt mot molle där vi skulle vänta på mami som skulle hämta oss. åker och hämtar upp mina väskor hos anjana sen bär vi hemmåt mot mig. hemma hos mig så fixar vi lite popcorn och sen tar på kniven i hjärtat, har aldrig hört talas om den serien! hmmm. gaaaaaaaaaaah.   sen efter 1 och ½ avsnitt blir molle trött och somnar, jag håller igång till 3 jag. sen nu idag vaknar jag utav att molle älskling är sjuk:(   så molle åker hem, så nu ligger jag i min säng och vette fan vad som ska hända av denna dag? hmm... sällskap är ju aldrig fel alltså ;)


Pusshej kuk i dig :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0