(;

yes, jag mår så extra bra idag! allt går som på räls ;)  Idag var första dagen på praktiken, det var sjukt kul. människorna där var galna!! haha vi är en kille i köket bara, eller på hela stället fan:P haha, han kallar vi för kitchen bitch. jag dog när en tjej som heter camilla berätta de! haha, men iaf har lagat olika rätter under dagen, så det var najs. sen vid 5 var jag hemma, då tog jag och papi en drive med bilen, det gick bättre än va det brukar göra, alltså perfekt idag ;)   papi var riktigt stolt! :)  sen jag som en fån är skit röksugen och papi vet jue inget så jag lite fint säger, jag måste gå in och köpa godis, vad tror ni papi säger då? joo, jag följer med måste ändå handla en sak! gaaaaah, då sket det sig. så nu när jag kom hem rang jag mami helt galen, du måste köpa cigg till mig, och hon börja med sitt snack om det är inte bra att röka bla bla bla..  men nu har hon kommit med dom så nu e jag glad :)  hihi.. men nästa vecka ska jag sluta, måste sluta.. rökte faktiskt inte igår (A) höhö neej nu måste jag packa!  har mycket att göra... blääääääääää....    Pusshej kuk i dig :)  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0