(:

en sån himla värdelös dag. pallar inget längre. skulle haft 7 prov denna vecka och göra 3 uppsattser, jag har bara gjort 1 prov och ingen uppsatts, värt. jag orkar verkligen inte är så jävla stressad. hur ska allt gå? aja, ska fråga molle om hon kan hjälpa mig. molle kommer snart till skolan och ska göra mig sällskap tills min buss går vid 4. så gos! :)

igår så hade jag mys kväll med molle och änkiie. var så gaalet!! vi var ute och gick och vänta på att toto skulle komma och säga hejdå :( nu har han åkt tillbaka till umeå och ska inte komma hem på 2månader :( usch. men tur att jag har mina tjejor kvar här i lilla enköping. :) ni är mitt allt











ni är dom som står mig närmast hjärtat





du är så vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0