älskliiing (:

Den här helgen har vart bästa. i fredags så var jag först med pierre en stund, hankom in skrikande när jag sov :O ohmygood, jag vart rädd! vi myste lite och så, sen kom annika :) Pierre och igor drog, dom skulle till grabbarna. jag anjana och annika vi gick ut och busa lite, najs! sen vid 1 jag decka. var skit trött. lördagen bestod av att jobba jobba, gjorde ej nått hade massa ögongodis! ;) vid 5 åkte jag till anjana och fixa mig, vart myskläder bara. gosgos. sen drog vi ner på stan, gick en runda och träffa lite folk (:  jagdör.  kom hem kvart i 1 var trött som fan, vart ett jävla liv hemma, somna vid 4. helvette. och idag ska ja på hockey i globen, NHL. trevligt men kallt :O  kriga.   men pappa e nörd så det nlir såhär idag;D  egentligen måste jag plugga 2skit prov imorn. orka. men så äre, nu ska jag till min anjana. Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0