<3

när livet verkligen suger är det bra att man har sina vänner. mina vänner betyder verkligen allt för mig! ni är det bästa jag har, ni är dom som alltid finns vid min sida och stöttar mignär jag verkligen behöver det, är så grymt tacksam för det. men det är tur att jag är ganska konstigt, för jag mår ändå ganska bra och jag borde inte!? men jag vet ju varför jag mår ganska bra;D höhö... Tack mina älskade vänner för att ni finns. ♥


Idag så har jag haft en ganska crazy dag. först en dryg dag i skolan, men ändå ganska kul. sen när vi sluta så gick jag och annika och mötte malou, sedan bar vi oss till slb för att hämta min hojj, då kom malou på den smarta idén att vi kan pumpa cyklarna på statoil (jag hade knappt luft)  men dte gick ju som det gick, när dom skruva bort den där grejjen så pös all luft ut:O vi visste inte alls hur det skulle gå, så malou gick in och fråga och han sa att det inte gick att få nå luft från den pumpen? så då alltså stod vi där med en hojj som inte hade luft. KUL. men sen såg vi att vi hade ju satt en grejj åt fel håll och hade använt fel pump. HAHA. så det löste sig till slut ;)   sen bar vi av till sushi restaurangen där vi smällde i oss sushi, förutom annika hon skulle smaka av oss, det gjorde hon oxå och jag lovar har aldrig sett en roligare min:D HAHA sötnos.  sen efter det så bar vi oss hem till mig där vi nu vart heela kvällen och svullt i oss både det ena och det andra ;) så det ska vara, och nu så ligger molle och sover och jag och annika ska kolla film:) MYS.



   

 

   

 




nu är det bara 2dagar kvar till toto och 14dagar tills vi åker till gbg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0