<33

Igår var jag och min älskling på bio och såg high school musical ;) HAHA (sexiga pojkar)  den var brafan ;D  vi var nästan ensamma i salongen så vi flumma som fan, men det var inte så populärt av små flickorna framför, haha.  men efter bion drog vi och käka pizzaaaa mums. och när man är med molle så får man räkna med pojkar omkring sig så snubben på pizzan ragga på henne! HAHAH..  "tycker du jag moppar fint?" HAHAHAHA.....   


        



Nu ska jag in till min andra älsking anjana, vi ska gå ut med harry och snacka skit om alla andra, haha nejdå:)  hihi..







allt du säger, det lilla du gör, gör mig lyckligast♥

Kommentarer
Postat av: MOLLE

Hahahaaha! Du får et att låta som jag är värsta populär?! NOT !!! Hahah, bara pizzagubbar ! PUSS

2008-11-07 @ 13:16:43
URL: http://finest.se/maloulydeking
Postat av: alexandra

AAAAAAAAHAHAHA pizzasnubbar loves you;) höhö. PUSS på skinkan

2008-11-07 @ 14:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0