tisdag! (:

Imorse vakna jag och var skiit trött' även fast jag somna tidigt igår. var extra jobbigt att gå från bussen till praktiken imorse fan 2km palla jag inte alltså. sen när jag väl kom till praktiken var det fullt hus, alla som ska jobba under julborden var där och hjälptes åt. mys. Idag gjorde jag illa mig oxå :/  skulle skära äpplen men skärde mig i fingret ist. dom andra tyckte det var as kul:( haha :D  sen tog jag halv4 bussen hem och papi plocka upp mig i stan så körde vi lite askul;D  sen var jag hos papi ett tag slockna i soffan blää kommer ej kunna somna ikväll :/  nej nu ska jag fixa lite för imorgon, dom har julfest på praktiken vi ska smaka av julbordet och julspriten! :D haha ohyes! Pusshej




den besta, my only weekness is you.
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0