my day!

Idag har prakitek vart kanonisch, även fast vi gjorde köttbullar på 200kilo :O  men men vi hade maskin;D  men iaf efter praktiken drog jag in till stan och träffa molle muus. vi drog till grillen och prata lite med benjamin, sen drog vi hem till henne för att byta om till träningen. ohyes alexandra ska bli duktig tjej nu! hennes mamma är instruktör på A3 så vi hade ett aerobic dans pass som var på svår nivå så jag vart heelt snurrig och fatta inget. haha. men iaf efter en halvtimma drog vi upp för att träna lite styrka osv. men jag är skitlat så jag gjorde bara lite bröst sen vart det rullbandet fett skööönt! höhö. sen gjorde vi lite mage jag och molle, så efter det där lilla träningen så kommer jag vara döööd imorn! haha..   men iaf efter träningen så basta vi med benjamin och alex. haha  satt och snacka och hade skoj. satt så länge att dom kom in och sa vi stängde för 15min sen. haha.. så då drog vi hem till malou och även johan kom. och nu är jag skiiiit trött och vill inget annat än att sova! :)               btw. sms glädje mig stark!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hopp vilka sexiga bilder! Nu jävlar kör vi så fläsket ryker tilll... ähh aa, sommar 2009?? Hhahaha!

2008-11-20 @ 17:28:21
URL: http://finest.se/maloulydeking
Postat av: Anonym

hahah vi kommer va fett sexiga då;) fast det är vi ju alltid ;D HAHAH

2008-11-20 @ 19:21:18
Postat av: MalouBalou

Ohhh yeah baby!!! Breesse eller rohdos? ;)

2008-11-20 @ 23:10:51
URL: http://finest.se/maloulydeking
Postat av: Anonym

hmm bresse sa vi va ;) HAHAHAHA <3

2008-11-22 @ 00:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0