måndag.

Inat sov jag hos anjana, slocka direkt när jag la mig i sängen igår, var skiiit trött. imorse gick jag upp halv 11, träffa mami en stund. sen var jag med den besta en stund. sen hade jag körlektion som gick asbra! klara av ett moment:D  sen var jag med Maria ett tag. sen kom mami och hämta mig. hem och käka sen bar det av att städa rummet. plocka även ut alla mina kläder och vek om alla. kul att alla kläder får plats i garderoben :O blää nu orkar jag inte stoppa tillbaka dom...  men måste fortsätta. ska sen sätta mig på träningshojjen och kolla 2½ män. yeeej. sen blire plugga teori:(  PUSS



You've changed my whole life, don't know what you're doing to me with your love.
den besta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0