keep my head up...

har haft cp-dag idag!  jag hade en dryg dag på praktiken. jag hade 50kilo lax som jag skulle filéa och sedan grava, det var fett drygt. sen jag var hemma istan vid 5 traska upp till annika var där i 5min sen ringde mami. vi åkte hem och jag slängde in mig i duschen efter en frussen dag. när jag kom ut ur duschen så hade jag finbesök:)  mitt hjärta var här, och jag vart så glad inombords att jag sedan sprack. dum som jag är slutar det med katastrof. sen sedans klockan halv9 har jag vart damp. har äntligen bärjat lugna ner mig efter lite gos med harry och tränat lite. nu funtar jag på att ta mig en cigg och sedan ta på lite scrubs, har bara ett avsnitt kvar av säsong7 ;O  efter det blir nog 2½män:D  höhö... 






I must be a believer to fix this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0