godnatt (:

weei, en sköön dag idag. gick as bra på praktiken, skönt att vara tillbaka:)  sen även har jag träffat freaky och anjana idag! var så kul att bara göra nått, har ju inte vart så taggad på det tidigare.. Men imorn ska vi alla ses :D  har även försökt ringa min molle mus lite då och då ikväll, men min mobil säger bara pip pip pip.. ;O  WHY!!!?  min mobil e cp, sen försökt skicka sms men det går inte heller.. hmm... faan jag saknar ju min molle:(  var länge sen vi pratade nu. hoppas grovt på att träffa henne imorn oxå:)  nee nu ska jag kolla scrubs (gör det varje kväll haha.)
har snart kollat klart säsong 7. :)  wiiie.
Puss och godnatt








jag är så otroligt glad över att ha dom vännerna jag har. ni är bästa och jag älskar er massor.
och ni som är mina vänner vet mkt väl om de. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0