..

Jaha, då sitter man hemma då. Regnar ute som fan, alltså otur för mig idag. menmen...   gud vad jag är less idag alltså. imorse när jag vakna kändes allt underbart, hade det mys oxå. sen kommer kvällen och man bara känner panik flyga på en. bläää... varför just jag?  kan jag inte bara få det lite lätt i livet, snälla. känner mig som en jävla toffel nu alltså, sitter här hemma och bara hoppas och hoppas. prata nyss med mami, hon sa att lycka finns alltid. det finns inte bara hos killar man har ju sina vänner som ger lycka oxå. joo jag vet att jag har bra vänner och jag älskar dom så otroligt mkt. dom är bäst! men jag vill så gärna ha det där extra. men hur ska det gå när jag har så dåligt tålamod? jag kommer äta upp mig själv alltså! shiiiit... gaaah, kommer få damp idag alltså. jag är så jävla låst! sen så är det jävla november oxå, värsta månaden man bli så deppig av mörkret. :(  nee nu ska jag kolla film med mami. Jag älskar dig mami du är bäst! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0