(:

Weiwei..  vakna imorse och mådde fett bra. var skönt som fan att gå ut på joar utan att vara dyng! JAG ÄR BÄST'  Igår så var det crossfire på joar, det var ett jävla drag. jag dansa och var galen träffa massa underbara människor, som min älskling Charlotte:D ♥   men iaf jag gick hem lite tidigare orka ej mer, vart lite skit. men som tur så ringde jag baby som prata med mig och lugna mig. TACK! ♥   Idag ska jag hem till veronica,myyyys saknat henne massor! gud verkligen.  saknar henne. får se vad kvällen bjuder på med henne ;D  höhö  vi är såå lugna tsm. ;)  sen så är Kristian med oxå han är inte heller så lugn! hehe ;)   Naj en dusch kanske? yes, Pusshej ♥



Jag och Veronica 3år sen :)  fyfaan vad små :O   Love u honey <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0