Nu har jag vaknat, har sovit heeela dagen för att bli pigg. men inte fan blir nå bättre ;O  jag som ska ut imorn, jag kan ju inte bli sjuk!? men mamma säger att jag kan ju gå ut nykter imorn, så får jag gå på crossfire. Shiit har haft värsta mardrömmen nu när jag sov. blää,  det var om hon, det där äckliga monstret som alla hatar och tycker är skabb. blää. jag vart rädd!  men iaf nu ska jag snart hoppa in i duschen, fixa lite hemma, sen träffa toto :)   saknat han massor min bästevän.  nee dusch kanske skulle vara najs.  Pusshej♥




Baby boy I can't wait till it's officially us, I can't wait to let them know about us.



Kommentarer
Postat av: anjana

"Baby boy I can't wait till it's officially us, I can't wait to let them know about us." :D :D <33

2008-11-06 @ 22:45:30
Postat av: alexandra

hahaha angiiiie du är såå skööön:D:D <33

2008-11-07 @ 01:47:44
Postat av: anjana

2008-11-08 @ 21:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0