:)

ohyes har aldrig somnat så bra som jag gjorde igår, hur gosigt som hellst! :)   men tyvärr när jag vakna imorse så dunka hela skallen trodde fan jag skulle tappa den :O  men iaf satt det vart att ringa till praktiken och säga att jag tyvärr inte kunde komma. så jag somna om och sov till 2 :)   Nu ligger jag här i sängen och känns som huvet inte sitter fast än, har skiit ont.  inte bra det är ju min lucky week, då kan man inte va sjuk.  men idag så är det ingen vanlig dag för idag kommer toto hem till enköping:D wiiiiee   hoppas vi ses idag :)      men nej nu ska jag se en film en läskig jävel;D höhö  Pusshej♥



 
Never knew I could feel like this. Like I've never seen the sky before, Want to vanish inside your kiss. Every day I love you more and more. Listen to my heart, can you hear it sing? Telling me to give you everything. Seasons may change, winter to spring But I love you until the end of time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0