21.34

ligger just nu i sänge som jag alltid gör nu förtiden. jag har alltid vart sån som hatar att bara vara hemma och inte göra ett skit, nu vill jag inget hellre än att få ligga i min säng. känner mig så tung i hjärtat bara. känns som att det här börjar bli mycket. börjar få hjärtklappningar lite för ofta nu igen. jag fåt det alltid när jag är deppig, och dessutom alltid på hösten och just november. så sängen nu känns jävligt bra. men lite sällskap ibland är ju inte fel (A) hehe..  nej jag funderar på att ta dagens promenad. till jackan ut i hallen, öppna dörren och sedan ta en cigg, fyfaan vilken tripp alltså! haha..  nee.





Sen den första gången jag såg dig har du haft en stor plats i mitt hjärta. Du är en helt underbar människa! Jag vet inte hur mina dagar skulle se ut utan dig?! Vill inte änns veta, för det kommer aldrig inträffa. Du är det bästa som hänt mig gubben, Jag älskar dig av hela mitt hjärta, nu idag & föralltid<3

Kommer ihåg allt som om de var igår<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0