för den som orkar hahaha

yeeeeeey.
Lördagen.
I lördags på dagen träffa jag molle, vi kolla på fotboll i i-huset. det var mysigt snacka skit och kolla på grääb's när dom spela. såg tyvärr inte hela matchen eis spela. sen bar det av till ilian där det var ännu mer spännande. viktig match, det vart oavgjort så båda lagen gick vidare. där träffa jag även julia en snabbis :) sen bar jag av till maria baby och duscha eftersom vi skulle kolla enköping's luciatåg. det var jätte mysigt, men vi fick skit platser. haha men vi garva åt det. som vanligt vart det lite mycke skratt åt oss själva vad vi sa osv. haha. Maria; faan! Alx; fan maria man svär inte i kyrkan! HAHA. sen gick vi ner på stan och jag köpte min mat för kvällen, natur diet med smak av wildabär' mums. sen hem till rosie och tobbe där jag tyvärr inte kunde motstå deras mat, den e så god! sen fick jag skjuts upp till anjana där det va ferre. jag hade sagt att nej jag skulle ju inte alls dricka osv. det sluta med att jag drack whiskey:O  men kul hade vi. jajamen!





Söndag.
vakna upp hos bby bakfull som ett as. jävla whiskey! mami kom och hämta mig, skynda mig in i duschen hemma, vi skulle åka halv 4 in till anjana. väl hemma hos henne så va hon inte alls klar, men vi hann med buss och pendel. vi var helt uppe i varv, mådde illa som fan båda två. väl framme i sthlm, var det bara att slänga i sig maten, det börja 7. så vi hade ingen tid till annat. men när vi väl var framme så ser vi att det inte alls börjar 7, det börja 9. vi hade sett helt fel, stress i onödan. men iallafall så hitta vi inte först så vi lalla runt där och leta efter vart vi skulle, til slut fråga anjana en han sa att det låg vid torget, GRATTIS. det var där, precis framför vi hade stått och vi hade inte sett, blinda eller vad?! haha. men iaf vi bytte skor sen gick vi in på debazer. var först inte alls mycke folk. men när klockan var 9 börja det bara bli mer och mer. tillslut var så var man ihop satt med sceenen. haha vi hade ju klart bäst platser. vi stod längst fram på sidan av men det var gryyyymt. var en as-skön DJ som spela innan, såg ut som Ne-Yo :O  helt galet, en snyggare version ohyes! Rebstar var förband, var helt galet där med, ena såg ut som rolle och den andra som mohammed fandi. haha knäppt kopior!  dom spela några sköna låtar och tagga en mer till Trey. Sen så börja rebstar på without u sen kom Trey in springades till refrängen. alla vart heöt galna (jag och anjana med)  vi var som 12åringar den där dagen. men vafan spela roll:D Trey var as-grym på scenen, sjöng bra live och sjöng verkligen till oss som stod där med perfect inlevelse. vi dog. jag svär han kåta upp varenda tjej där inne. sen kom det, han var ca: en halv meter ifrån oss, jag står med mobilen, alla sträcker fram sin hand anjana med, jag oxå tror jag? men alla knuffades hit och dit så han tog inte i våra, då kom det plötsliga han kolla rakt in i anjana's ögon och sträckte ner handen igen enbart för henne. ohmygod vi dog han tog även min. shiit då var vi crazy som på julafton. hahahahahahaha.  sen han tog av sig mer och mer kläder. vi var as-nöjda.  vi kvart i 12 typ var allt slut. vi gick och hämta sakerna osv. väl utanför ska anjana byta skor. då kommer mohammed fandi(han i rebstar)  går förbi flörtar lite jag vart som 12år igen haha. sen iaf ser jag Trey's manager och jag säger: angie Trey's manager, vi går mot dom, sen ser vi hur Trey kommer ut från tunnelbanan, jag skriker till och anjana hamna i chock. Han vänder sig om och ler sitt porriga leende och säger hej. aso ni förstår inte hur galna vi vart. rena rama julafton! :D hahah..   sen vi går och köper dricka osv. det ÄNDA vi prata om var trey. han var sjukt bra. Bästa på länge! sen vart det lite snusk när ett snubbe stod och spydde på t-centralen men det är ju inte ovanligt..  sen åkte hem till baby och sov as gött!  :)





Måndag.
Hade körlektion 11.15 trött som ett as, hes dessutom. men lektionen gick asbra! hel nöjd med att det går så mycket frammåt nu. känns kanooon! Efter den tog jag ett varv på stan och bara kolla lite vad som fanns, hitta ett par snygga skor som är ett måste, svart plattå/pumps så najs. höga klackar oxå ;) me like!  sen tog jag bussen till baby. och han tyckte han var jätte rolig när jag skulle låsa upp så stog han och höll i så jag trodde jag vred åt fel håll, men jag kom på han ;) haha sen vart det lite käk sen deck i sänge, så trött. sen vid 4 ner på stan och handla lite jul klappar med MM (mormor) känns skönt att allt börjar ordna upp sig, är alltid så nervös att jag inte ska hitta nått till nån hata att köpa saker till folk som redan har allt. usch och fy. sen åkte jag hem med mami och sen dess har jag bara legat ner i sängen. snart ska jag fan sova orkar inte hålla ögonen öppna längre hahah..  Men iaf detta var mina dagar:D BÄSTA! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0