idag. (;

Idag var dagen först ganska jobbig, sovit jätte dåligt osv. stressa som fan till bussen,  han precis som tur men fick gå på vid slb ist. har haft väldigt ont i kroppen känner mig ganska svag, men sandra på jobbet gav mig ett glas med naturdiet ( eftersom jag inte ätit en riktig måltid sen onsdags) efter den var det mycket bättre. så efter praktiken så bar mami och jag iväg och köpte sånna, så nu ska jag ersätta allt med dessa tills jag kan ätit riktigt igen. men det gör ju inget om man går ner lite mer i vikt, har redan gått ner 5kilo på en månad:D snart är jag nere i 40 igen. ohyes!  nu sitter jag här vid datan och thess (min katt)  är skit busig som vanligt haha. och snart ska jag läsa min kvaller/mode tidning jag köpt och få lite idéer, sen blire film-kväll hos mig(:  wiiie. Pusshej ♥



Kommentarer
Postat av: emma.

40 kg?! vill du väga 40 ?! :o när jag vägde 42 va jag typ anorexia smal.

2008-12-09 @ 17:59:23
URL: http://maliciouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0