helgen! (:

Fredag!
I fredags hade jag praktik underdagen som jag slet på, helt död. på kvällen hjälpte jag mami med att laga mat som hon skulle ha med sig till lördagen, skit tråkigt, men lilla jag är ju så snäll! :)  sen så åkte jag hem till familjen johansson där vi spela monopol, och självklart vann jag! :D  av reeeeen skicklighet ;)  vid 12 gick jag och la mig, skulle jobbba dagen efter. sov gött som fan!

Lördag!
På lördagen började jag jobba 9, men jag kom lite sent var där halv 10 :P  det var ren kaos där jag var inte ensam om att ha kommit sent så det var lite panik med att hinna med allt, men eftersom vi är så grymma så klara vi dagen kanon:D  vid 6 sluta jag då körde simon hem mig! haha han är så skön!  :)    sen bar det hemåt till annika. vi klädde hennes julgran osv skit myys! (bilder kommer sen)  sen kom även anjana yeeeey:D  vi tog en liten promenad jag behövde cigg m.m.  vi är ju ganska sjuka i huvet så vi hade askul!  drog hem till annika igen, jag ville ju inte missa Britney Spears dokumentär:D  hon är så grym den tjejen.så stark personlighet!    Sen vid 2 slockna jag, sov dåligt som en fitta, man kan ju undra varför?  ajaaa.

Söndag!
På söndagen gick jag upp vid 1, mami hämta mig och vi skynda oss hem, vi skulle till mormor och ha julmys! vi var där till 7 ungefär. det var jätte gott mini-julbord och julfika :)  Love u MM! <3  Sen när jag kom hem prata jag med baby och åkte sedan dit. och nu måndag mår jag dåligt som en litenjävlafitta! 

Men en sak, ärlighet varar längst, kom ihåg det baby. är glad att du iaf var ärlig och berätta. duvet vi kommer klara det här älskling, för det ska alltid vara du och jag! <3  Jag älskar dig. jag bara längtar tills jag kan visa min kärlek fullt ut du är mitt allt ♥

Kommentarer
Postat av: Idaaa..

Vad nuuuu?? Din kärlek??

2008-12-10 @ 20:01:23
URL: http://eleonoreida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0