goodmorning sunshine!

Igår var det då idol kväll hemma hos mig, fast det vart bara mami, bby och jag :p haha, men iaf den bästa vann ohyeah! kevin är så jävla bra, man kan ju döda för hans röst! så man var ju skit-nervös när dom stod och skulle dra ut på tiden innan dom kunde säga vem som vann.. haha.   jag blir alltid nervös för sånt där:P   hahah    men som tur var så vann den bästa, han har vart bra varje fredag! hoppas att hans album går bra! :)



Idag så är det en fulldag. nu ska jag strax gå ner på stan, kolla match osv. sen träffa molle kanske snacka lite skit. :) saknat molle-mus j ä t t e  mycket. sen blire att åka hem och duscha hos maria, eftersom vi ska vara så roliga att gå och kolla på enköpings lucia-tåg i kyrkan :D  m¨ste ju se om dom sköter sig iår ;)  om jag ska vara ärlig så saknar jag lucian lite, jag älskar ju att sjunga osv. men förra året var det sista året för mig.  men efter vi vart på lucia-firande ska vi dra oss upp till anjana som har fest idag, ooohyeah. men lilla jag ska gå dit nykter? men det ska bli as-najs.
nej nu ser jag att klockan är as mycke så nu måste jag kiila. Pusshej♥




enköpings luciatåg 2007, man var ju vacker:) noooot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0