-.-

Idag var jag på praktiken igen, kändes ganska bra när dagen va slut att man hade orkat. :)  mår fortfarande inte alls så bra, menmen..  Idag har jag vart på banken och trixat lite sen även kört med papi, as-kul. iaf när man tar rondellerna ;) HAHA.  sen hämta vi mina systrar och vi åkte och käka. sry men jag har syndat!!! gaaah tränaträna NU!  papi älskar sibylla så det vart matdax där, ohnoo, jag kan ju inte motstå! men sen efter det handla vi lite och rasta vovven osv. mysigt!  sen nu är jag hemma hos mami och har as-tråkigt! kan det inte bara hända nått? ajaaa...  träna snart iaf.  sen saknar jag min älskling, inte för att det var allt för länge sen vi sågs men iaf. han är besta B E S T A.  wiiihoooo... ♥



Kommentarer
Postat av: ía ;D

Hahah JAG är den besta;) <3

2008-12-12 @ 08:42:57
Postat av: alx;D

ofc u are to;D <3

2008-12-17 @ 00:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0